محل شعبه‌های اخذ رای شهرستان قشم مشخص شد+نشانی شعبه‌ها

قشم - ایرنا - فرماندار و رییس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قشم از مشخص شدن نشانی ۱۰۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه این شهرستان مرزی(جزایر قشم، لارک و هنگام) برای حضور مردم و اخذ آرای قشموندان در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

محمد محمدحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مجموع ۱۰۲ شعب اخذ رای در نظر گرفته شده برای شهرستان قشم، ۷۲ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است که ۷۰ شعبه به بخش مرکزی، ۱۲ شعبه به بخش شهاب و ۲۰ شعبه به بخش حرا برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای تعیین محل شعبه های اخذ رای در سرتاسر شهرستان قشم سعی شده به وسعت و جمعیت شهرها، روستاها و محله های مختلف توجه شود تا قشموندان با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند آرای خود را به صندوق ها بیندازند.

فرماندار و رییس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قشم توضیح داد: در روستاهای بخش های سه گانه این شهرستان نیز شعب ثابت و سیار در همه روستاها حضور پیدا کرده و آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

محمدحسینی اضافه کرد: تمامی افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد یعنی متولدین روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند در داخل کشور با ارایه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند خود در انتخابات یادشده شرکت کنند.

آدرس محل برپایی شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان قشم را اینجا ببینید.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ایران در حالی به جمعه سرنوشت ساز خود نزدیک می شود که طی ۲۰ روز گذشته اقشار مختلف جامعه را درگیر انتخاب فرد اصلح برای زمامداری امور اجرایی کشور در چهار سال آینده کرده است.

جمعه گذشته چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و آرامش کامل با حضور ۴۰ درصدی واجدین شرایط رای دادن در کشور برگزار و ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای به صندوق ها ریخته شد اما هیچ کدام از چهار نامزد نتوانست نصف بعلاوه یک آرای صحیح ماخوذه را کسب کند.

در نتیجه بر اساس اصل ۱۱۷ قانون اساسی این انتخابات به دور دوم کشیده شد تا ۲ نامزد راه یافته به دور دوم برای انتخاب به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران چشم انتظار آرای مردمی در جمعه ای با ثانیه های طلایی باشند.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا -جمعه ۱۵ تیر- برگزار می‌شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha