۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85529073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت عامل درگیری در قزوین دستگیر شدند

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85529073
هشت عامل درگیری در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در شهر بیدستان شهرستان البرز این استان خبر داده و گفت: پلیس در این رابطه هشت نفر را دستگیر کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر بیدستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ این شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی تاکید کرد: با حضور ماموران مشخص شد در این درگیری ۶ نفر با سلاح سرد و گرم با ۲ نفر دیگر درگیر شده و پس از تیراندازی و مجروح کردن آنها از محل حادثه متواری شده اند.

سردار ابراهیمی با اشاره به انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، بلافاصله تیم های اطلاعاتی از ماموران وارد عمل شده و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه هر ۶ متهم متواری را در شهرهای قزوین، مهرگان و بیدستان شناسایی و در عملیات های غافلگیرانه پلیس تمامی آنها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات قبلی بین طرفین درگیری بوده و ۲ متهم دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظر هستند، یادآور شد: پلیس به تمامی شهروندان این اطمینان را می دهد که هرگونه قدرت نمایی و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسایش عمومی آنها شود با پاسخ سریع و قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha