صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر می‌شود

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر خواهد شد و تمام ظرفیت نیروی زمینی برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات پای کار هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز، پنجشنبه (14 تیر) ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و ولایت فقیه دارند، تقاضا می‌کنم که حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب اصلح دقت کنند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز ایران فردی را انتخاب کنند که پایبند به ولایت فقیه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، راه مقدس و نورانی شهید رئیسی و قدردان خون مطهر شهدا باشد.

وی درباره تمهیدات این نیرو برای مشارکت کارکنان نزاجا و خانواده‌های‌شان در انتخابات خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر است و تمام ظرفیت نیروی زمینی اعم از بالگردهای هوانیروز ارتش برای مکان‌های صعب العبور، خودروهای سنگین و تجهیزات ما برای کمک به هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات پای کار هستند.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا - جمعه ۱۵ تیر - برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha