امام جمعه گنبدکاووس: دشمنان در حال تماشای انتخابات ایران هستند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به این‌که تک تک آرای هر شهروند ایرانی ارزشمند است گفت: مردم خود را مسوول بدانند و در زمانی که دشمنان در حال تماشای برگزاری انتخابات در ایران است، حضوری پرشور از خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد : طبق بیانات رهبر معظم انقلاب امروز ملت با حضور در پای صندوق‌های رای کار را تمام می‌کنند و فردا کشور رییس جمهور جدید خواهد داشت.

وی از مردم خواست هرچه زودتر با حضور در پای صندوق‌های رای به وظیفه خود عمل کنند و رای دادن را به ساعات پایانی نسپارند.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل حسینی فقط در درون خانه‌ها کفایت نمی‌کند و باید شاهد بروز و ظهور بیشتر فعالیت هیات‌های عزاداری در خیابان‌ها، مساجد و حوزه‌های علمیه باشیم.

ترابی گفت: مراسم عزاداری ماه محرم را نباید مختص به روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دانست لذا از هیات‌ها می‌خواهیم در کنار روحانیت با برنامه ریزی مناسب مردم را به حضور پرشور در مراسم عزاداری در طول این ماه دعوت کنند.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به تحولات سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و بیان کرد: از ۱۵ مهر تاکنون مردم غزه ۳۸ هزار شهید در راه مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی تقدیم کردند که به برکت خون این شهدا شاهد خلع سلاح و رفتن آبروی دشمنان در راس آنها آمریکا و صهیونیسم هستیم.

حجت الاسلام ترابی به رسمیت شناختن فلسطین توسط ۱۴۸ کشور و اجرا نشدن صلح ابراهیم میان عربستان و رژیم غاصب صهیونیستی را از مهمترین دستاوردهای مقاومت مردم غزه برشمرد و گفت: کمبود نیروی انسانی و تظاهرات داخلی و خارجی و ایجاد تنش میان دولت و مردم ۲ مشکل اصلی در رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به آرامش حاکم در ایران اسلامی بر خلاف دیگر کشورهای آمریکایی و اروپایی، گفت: مهمترین دلایل آرامش حاکم در ایران وجود رهبری، داشتن نظامی ریشه دار و حضور در صحنه امت حزب الله است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha