رای‌اولی تیم ملی بوکس: حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنیم

مراغه- ایرنا- عضو تیم ملی بوکس و قهرمانان آسیا که برای اولین‌بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند، گفت: امروز من و همسالانم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنیم.

«محمد محشری» روز جمعه در حاشیه تمرین ورزشی خود به خبرنگار ایرنا بیان کرد: من و ما خیلی خوشحال هستیم که می‌توانیم از طریق انتخابات در تعیین سرنوشت کشورمان دخالت کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات به منزله رضایت کامل از همه‌چیز است، ابراز امیدواری کرد که ملت ایران امروز با انتخاب نامزد اصلح، افق روشنی را پیش‌روی پیشرفت کشورمان قرار دهند.

«محشری» همچنین از ورزشکاران و جوانان به ویژه رای‌اولی‌ها خواست تا در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و زمینه را برای رفع مشکلات معیشتی فراهم کرده و با رای خود اقتدار ملت ایران را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا «محمد محشری» طی ۱۷ شهریور ۱۳۸۴ در محله عشرت‌آباد مراغه متولد شد و در دور نخست از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به حضور در پای صندوق رای موفق نشده بود.

وی به گفته خودش امروز برای اولین‌بار در پای صندوق رای حاضر می‌شود تا همگام با دیگر رای‌اولی‌های کشورمان حماسه‌ای دیگر خلق کند؛ حماسه‌ای که امروز نه در روی رینگ بوکس بلکه در پای صندوق رای به بار می‌نشیند.

«محشری» فعالیت در رشته ورزشی بوکس را از سال ۱۳۹۸ زیر نظر مربی خودش «بهنام دانیالی» و در مراغه آغاز کرد و طی مدتی کوتاه در عرصه‌های مختلف استانی و ملی خوش درخشید.

وی در وزن ۸۰ کیلوگرم مدال برنز مسابقات آسیایی قزاقستان و تورنمنت بین‌المللی ارمنستان را در سبد افتخارات خود دارد و این روزها با تمرین روزانه چهار ساعت برای مسابقات جهانی کرواسی آماده می‌شود.

رای‌اولی تیم ملی بوکس: حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنیم
محمد محشری، رای‌اولی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha