استاندار خراسان‌شمالی: آماده خلق حماسه‌ایم/ مردم مشارکت کنند

بجنورد--ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: حضور قوی و پرشور مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار سیاسی کشور می‌شود و از همه مردم می خواهیم در پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز جمعه با حضور در پای صندوق رای مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: امروز مردم ما با حضور در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و بار دیگر با ارزش ها و آرمان های انقلاب تجدید بیعت می کنند.

وی در خصوص آمادگی ستاد انتخابات استان گفت: صندوق ها در شعبه ها مستقر شده و ۶ صبح امروز تمامی دستگاه ها آماده اخذ رای بودند.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از حضور مردم خراسان شمالی در صحنه های مختلف افزود: مردم همواره در حضور و مشارکت در انتخابات جایگاه برتر را به خود اختصاص داده اند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم حماسه ای دیگر خلق شود و با حضور پرشکوه مردم بار دیگر تجدید بیعت با ولایت داشته باشیم و با انتخاب اصلح، سکاندار قوه مجریه ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

وی با اشاره به حساسیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در مرحله دوم افزود: صیانت از آرای مردم در این دوره با دقت بیشتری انجام می شود، تلاش داریم تا هیچ اختلالی در برگزاری این انتخابات رخ ندهد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیش بینی صندوق های سیار گفت: از مسوولان این شعب ها می خواهیم که توقف بیشتری در روستاها داشته باشند تا تمامی مردم بتوانند رای خود را به صندوق اندازند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

همچنین از ۹۲۷ شعبه اخذ رای استان، ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در مناطق روستایی آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha