۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبر: 85529477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قائمشهری‌ها آرای خود را در ۲۰۴ صندوق رای می ریزند

ساری- ایرنا- فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان قائمشهر گفت: ۲۰۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر شد تا مردم بتوانند آرای خود را به صندوق بریزند.

جواد مولایی قرا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تعداد ۲۰۴ صندوق به شعبات اخذ رای منتقل و رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

وی گفت : در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۲۰۴ صندوق به شعبه اخذ رای برای این شهرستان اختصاص یافت که دراین دور نیز بدون تغییر است.

فرماندار قائمشهر گفت: طبق ماده ۱۹ قانون انتخابات، افراد واجد شرایط با ارائه شناسنامه یا کارت ملی خود می توانند رای دهند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha