۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85529484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه زنجان: مردم پیروز عرصه انتخابات هستند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: مردم همواره از مسوولان جلوتر، صاحب این انقلاب و پیروز عرصه انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه پس از رای دادن در یکی از شعبات اخذ رای شهر زنجان، افزود: امروز همه در پای صندوق های رای حضور می یابیم تا کاری را که در دور اول انتخابات انجام دادیم، کامل کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار داشت: همه مردم می دانند که زحمات و تلاش های انجام شده از سوی آنان، امروز تکمیل می شود.

حجت الاسلام خاتمی شرکت در انتخابات را حق و ادای تکلیف همه ایرانیان دانست و یادآور شد: وظیفه همگان است تا کار ناتمام را امروز به سرانجام برسانند.

استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران امروز از محل راستی و صدق وارد این مرحله از انتخابات خواهند شد،‌ ابراز امیدواری کرد: نتیجه این عرصه، انتخاب نامزد اصلح باشد.

محسن افشارچی افزود: حضور در پای صندوقهای رای به معنی رای دادن به ایران آباد،آزاد و مستقل است و همه وظیفه داریم با تمام توان در این صحنه باشیم.

وی تاکید کرد:‌ باید همه ما پشتیبان کشور باشیم و برای استقلال و آبادی ایران سربلند تلاش کنیم.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت /هشت صبح / امروز در زنجان آغاز شد.

بر اساس اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان دور دوم اتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در این استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha