رییس کل دادگستری خراسان رضوی: اعلام زودهنگام نتایج انتخابات تخلف است

مشهد-ایرنا- ربیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اعلام نتایج انتخابات زودتر از موعد توسط افراد غیر مسوول از جمله در فضای مجازی تخلف است و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "رضا زرندی" روز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: امید است با برگزاری تبلیغات پرشور و مناظرات انتخاباتی درصد مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست بیشتر باشد.

وی بیان کرد: گزارش قابل توجهی در دوره نخست انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخلف انتخاباتی نداشته ایم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: مواردی از اعلام زودهنگام نتایج انتخابات در دوره نخست انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تخلف به دادگستری اعلام نشده است.

به گزارش ایرنا، دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت هشت صبح جمعه، ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شد.

تعداد شعب تدارک دیده شده برای برگزاری این دوره از انتخابات در ۳۴ شهرستان این استان، همانند دوره نخست چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اعلام شده است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان پیش‌بینی شده است.

مردم این خطه جمعه گذشته در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان ۱ستان های پرجمعیت کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha