استاندار سیستان و بلوچستان: ایران قوی با حضور پرشور در انتخابات رقم می خورد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم پای صندوق رای بسیار مهم است گفت: اگر ایرانی قوی و مقتدر می‌خواهیم باید در انتخاب سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

محمد کرمی روز جمعه با حضور شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به فضل الهی انتخابات مرحله دوم همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان شروع شده است.

وی ادامه داد: همه عوامل اجرایی و مسوولان نظارتی پای کار هستند تا انتخابات با دقت و سلامت کامل در سیستان و بلوچستان برگزار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رای مردم حق الناس است همه موظفیم که با دقت از رای مردم صیانت کنیم تا دور دوم انتخابات مانند هفته گذشته در سلامت برگزار شود.

وی عنوان کرد: همه بازرسان پای کار هستند. تاکید ویژه شده همه عوامل اجرایی و مجموعه شورای نگهبان در صحنه حضور داشنه باشند و با دقت برنامه‌ها را پیگیری کنند تا انشاالله انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

کرمی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان می‌دانند باید فرد اصلح را انتخاب کنند که دلسوز اسلام باشد و با همه وجودش برای مردم و رفع مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی شبانه روز نشناسد.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ فرآیند رای گیری مرحله دوم برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش همزمان با سراسر کشور از هامون تا مکران آغاز شد.

فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از تأیید صلاحیت ۶ نفر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان، در تاریخ بیستم خردادماه، رقابت بین مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آغاز شد.

پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از صحنه رقابت، انتخابات میان چهار نامزد باقی مانده در هشتم تیرماه برگزار شد. با اعلام نتایج رسمی انتخابات تا پیش از ظهر شنبه ۹ تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که طبق قانون، یک هفته بعد یعنی امروز ۱۵ تیرماه برای بار دوم رای گیری در حال انجام است.

مردم مومن و ولایت‌مدار سراسر استان آمده اند تا با حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور خود را برای چهار سال آینده مشخص کنند.

مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره قبل ریاست‌جمهوری جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار شد مشارکت ۴۰ درصدی به ثبت رساند و حالا طبق نظرسنجی ها در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه این رکورد شکسته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha