ثبت احوال مازندران تا پایان رای‌گیری خدمات سجلی به مردم ارائه می‌دهد

ساری-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اداره ثبت احوال استان با آمادگی کامل، خدمات مختلف سجلی به مردم این مناطق ارائه می‌دهد.

مجتبی فاطمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود آن که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند علاوه بر شناسنامه، از مدرک هویتی همچون کارت ملی استفاده کنند ولی کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان های مازندران امروز در روز پانزدهم تیرماه در آماده باش کامل به سر برده و نسبت به ارائه خدمات سجلی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات شناسنامه ای، صدور شناسنامه المثنی و تعویض کارت ملی یا اختصاص شماره ملی از جمله خدمات ثبت احوال به شهروندان تا پایان آخرین ساعت انتخابات پانزدهم تیرماه است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های مازندران هرچه از آغاز ساعت رای گیری به پیش می رویم بر جمعیت رای دهندگان در شعب اخذ رای افزوده می شود که نشان از بصیر ملی این مردم همیشه در صحنه است.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha