امام جمعه یزد: انتخابات با مشارکت بالا در سطح ملی و بین‌المللی کارساز است

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی و بین‌المللی برای کشور کارساز است و مشارکت بالای مردم در آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیت الله محمدرضا ناصری روز جمعه ضمن شرکت در دوره مرحله انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حظیره یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تکلیف شرعی، قانونی و اجتماعی بر همه ما لازم است که در این انتخابات شرکت کنیم زیرا هم در سرنوشت ما تاثیر مستقیم دارد و هم در صحنه بین الملل مشاهده می شود که ملت ایران در این زمینه پای کار است و تکلیف خود را رقم می زند.

وی ادامه داد: صحنه انتخابات عرصه نمایش مردم سالاری دینی است و نشان می دهد که مردم خودشان سرنوشت کشور را رقم می زنند و با اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده اما بازهم حضور مردم در پای صندوق رای چشمگیر است.

آیت الله ناصری با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدوارم کسانی که انتخاب می شوند ، برای دین و تامین مطالبات اجتماعی و اقتصادی مردم بکوشند و در این مسیر موفق باشند.

استان یزد با مشارکت ۵۸.۱۸ درصد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جزو استان‌های برتر کشور در این دوره از انتخابات بود، میزان مشارکت استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره قبل مجلس شورای اسلامی به ترتیب ۵۷ درصد و ۵۰.۰۲ درصد بود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد در حال برگزاری است و ۱۴ هزار نفر کار رای گیری را در این استان بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha