فرماندار سبزوار مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات فراخواند

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همه ظرفیت‌های شهرستان برای مشارکت حداکثری انتخاباتی فراهم شده است و از مردم دعوت می‌کنم که در همین ساعات اولیه فرآیند رای‌گیری با حضور در شعب، رای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی، روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه مسجد تاریخی جامع سبزوار، به خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود مردم دیار سربداران با حضور گسترده خود در این امر سرنوشت‌ساز، روزی حماسی را در تاریخ سیاسی این خطه ماندگار کنند.

وی افزود: مانند مرحله قبل ۲۰۴ شعبه رای گیری برای شهرستان پیش بینی شده که ۱۴۴ شهری و ۶۰ شعبه روستایی است و از مجموع این شعب ۱۵۹ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

فرماندار حوزه انتخابیه سبزوار خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار نفر عوامل اجرایی شامل هیات های اجرایی، نظارتی، بازرسی، حفاظت از صندوق ها و پشتیبانی در برگزاری دور دوم چهاردهمین د وره انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند.

ابراهیمی کردیانی اضافه کرد: تمام لوازم و ظرفیت های مورد نیاز برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سبزوار آماده سازی شده و قبل از آغاز فرایند رای‌گیری کار توزیع تعرفه ها و اقلام مورد نیاز شعب انجام شده است و راس ساعت هشت صبح کار رای گیری نیز آغاز شده که اکنون شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای هستیم.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha