نماینده تویسرکان: انتخابات نشانه عمق مردمی بودن نظام است

همدان- ایرنا- نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی، مقوم نظام و جامعه اسلامی و نشانه عمق مردمی بودن نظام است.

محمدمهدی مفتح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم موجب قدرت و صلابت انقلابی نظام اسلامی است و بدون شک برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند.

وی ادامه داد: وظیفه هر ایرانی است که در تعیین مهم‌ترین انتخابات کشور حضور داشته و بهترین انتخاب را برای آینده کشور داشته باشند و برای داشتن دولت قوی باید انتخاب درست داشته باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تمام این سال‌ها پای جمهوری اسلامی بودند و به طور قطع پای اعتقاداتشان می‌مانند و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر این را ثابت می‌کنند.

مفتح افزود: دولتی که با مشارکت بالای مردم انتخاب شود در عرصه بین الملل قوی تر می تواند ظاهر شود.

نماینده تویسرکان: انتخابات نشانه عمق مردمی بودن نظام است

به گزارش خبرنگار ایرنا،همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵ تیرماه برعهده دارند.

یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رای دهی هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در همدان ۵۷۲ هزار و ۸۴۶ نفر پای صندوق های رای حضور یافتند که نشانگر مشارکت ۳۹ درصدی مردم این استان بود.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در همدان، سعید جلیلی با کسب ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رای بیشترین آرای مردم این استان را کسب کرد و آرای مسعود پزشکیان نیز در این استان ۱۹۹ هزار و ۴۶۶ رای بود.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha