فرماندار ملایر: حضور پرشور مردم در انتخابات نوید آینده ای روشن برای ایران است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور پرشور در انتخابات بدان معنی است که نظام معتقد به مردم سالاری دینی است و مردم همیشه در صحنه نوید آینده‌ای روشن را برای ایران می‌دهد و حماسه‌ای کم‌نظیر را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه با حضور در یکی از شعب اخذ رای در حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر اظهار کرد: مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رای خودشان انتخاب می‌کنند که کشور را در دست چه کسی بسپارند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات این است که ما در یک پدیده بی سابقه در تمام طول تاریخ کشور، حدود چهار ماه چهار انتخابات در این شهرستان برگزار کردیم و میانگین هر ماه یک انتخابات داشتیم.

اسماعیلی تاکید کرد: در تمامی این انتخابات‌ها مردم سنگ تمام گذاشتند چه در دو دور مجلس شورای اسلامی اسلامی چه دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که از همه مردم قدردان هستیم.

وی یادآور شد: یکی از معانی این پدیده کم‌نظیر آمادگی بسیار بالای دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی و نظارت و همه مسئولان و مردم بود که در حوزه‌های مختلف انتخابات پای کار آمدند و یک اتفاق بی‌سابقه را رقم زدند.

اسماعیلی ادامه داد: مردم در تمامی این انتخابات حضوری کاملا معنادار داشتند و این مردم بودند که سرنوشت سیاسی خود را تعیین کردند.

وی مساله مهم دیگر در انتخابات را پدیده شیرین مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: با این حضور جمهور مردم در کنار اسلامیت نظام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha