هاشمی: امیدوارم رئیس جمهور منتخب ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد + فیلم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستم رئیس جمهور منتخب مردم ادامه دهند راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز (جمعه) بعد از حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر و تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که امروز استقبال خوبی کردند و در ساعت‌های ابتدایی روز رای‌گیری همانگونه که مشاهده کردیم استقبال بسیار خوبی کردند. ان‌شاالله نتیجه انتخابات هرچه که شد به خیر و صلاح مردم کشورمان باشد.

وی افزود: جامعه ورزش توقع دارد برنامه‌های که دارد روی ریل اصلی خود پیش برود و اجرایی شود. بخشی از نیازهای که برای اجرایی شدن هر برنامه هست منابع مالی و بودجه است که ان‌شاالله همانگونه که رئیس جمهور شهید ما در ۳ سال اخیر تقبل کردند، رئیس جمهور منتخب نیز ادامه دهنده این راه باشد. جامعه ورزش جز این موضوع توقع چندانی ندارد و می‌خواهد در راستایی آن برنامه‌ریزی که صورت گرفته، کارها جلو برود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی‌های المپیک پاریس نیز گفت: کمتر از ۲۰ روز به المپیک باقی مانده و ما تاکنون موفق به کسب ۴۰ سهمیه شده‌ایم که یک ظرفیت بسیار خوبی‌ است و در بخش بانوان با ۱۱ سهمیه خوشبختانه رکورد زدیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که به اردوهایی این ۱۳ رشته‌ای که سهیمه کسب کردند سرکشی کنیم و به آنها خدا قوت بگویم و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بشنویم. آخرین بازدید ما در استان مازندران و اردوی تیم ملی تنیس روی میز بود. در ادامه نیز در هفته‌های پیش رو این دیدارها و حضور در اردوها ادامه خواهد داشت.

هاشمی در خصوص ارزیابی خود از مدال‌آوری کاروان ایران در المپیک پاریس گفت: کمیته ملی المپیک هنوز ارزیابی نهایی را ارائه نکرده است. از طرفی نیز ورزش غیرقابل پیش‌بینی است اما واقعیت این است که ما در یک سری از رشته‌های محدود، شانس کسب مدال داریم. لذا به جهت اینکه بار اضافی روی ورزشکاران نباشد سعی کردیم به این موضوع نپردازیم.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

در این مرحله آقایان مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند پیروز انتخابات خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha