فرمانده سپاه هرمزگان: برنده اصلی انتخابات مردم هستند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با حضور حداکثری مردم شاهد هستیم، گفت: برنده اصلی انتخابات ریاست جمهوری، در واقع مردمی هستند که در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند و هیچ گروه، فرد، جناح و کاندیدایی در این عرصه سیاسی بازنده نیست.

به گزارش ایرنا، سردار اباذر سالاری روز جمعه همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود در مسجد قدس بندرعباس، افزود: ملت ایران همیشه برنده است و میزان رای ملت است؛ هرآنچه که از دل صندوق‌های رای بیرون بیاید، رییس جمهور کشورمان خواهد بود و همه ملت عزیز ایران نیز برای اعتلای این نظام و انقلاب پای آن خواهند ایستاد.

هرآنچه از دل صندوق‌های رای بیرون بیاید، رییس جمهور کشورمان خواهد بود و همه ملت عزیز ایران نیز برای اعتلای این نظام و انقلاب پای آن خواهند ایستاد.وی بیان کرد: باید بتوانیم از این فرصتی که خداوند به ما عنایت کرده و به یاد همه شهدای گرانقدر و به‌ویژه شهدای خدمت و شهید جمهور، توفیق داشته باشیم با حضوری پررنگ و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت این نظام و انقلاب را رقم بزنیم؛ چرا که هرآنچه نتیجه باشد پیروزی مردم ما است و ما بازنده نیستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: امیدواریم در این روز مهم و ارزشمند، به لطف الهی و با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی و حافظان خلیج‌فارس بتوانیم حماسه بزرگی را رقم بزنیم که در دنیا بی‌نظیر و دشمن شکن باشد.

سردار سالاری ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران که در حوزه مشارکت انتخاباتی سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: دست تک تک شما را می‌بوسم که در این مدت مجاهدانه برای تقویت این نظام و انقلاب و حضور پررنگ مردم در این عرصه سیاسی تلاش کردید و شما اجرتان پیش خداوند ماجور است.

مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha