نماینده مردم همدان در مجلس: حضور حداکثری در انتخابات ایفای رسالت ملی و دینی است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایفای رسالت ملی و دینی و لبیک به ندای رهبری است.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره پویایی و سرافرازی خود را در خداباوری و خودباوری دیده و این ماحصل اعتقادات الهی مردم و خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های آنها در بزنگاه‌های انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و به پاس تکریم و احترام به شهدای والامقام این آب و خاک به ویژه رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی که جان عزیز خود را در راه خدمت به این مرز و بوم فدا کرد، قطع به یقین حضوری حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

صوفی ادامه داد: مردم همواره در انتخابات مختلف حضوری توام با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رای‌گیری داشته‌اند و این‌بار نیز با مشارکت در انتخابات ضمن لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب حماسه‌ای دیگر را به تاریخ شکوهمند این سرزمین پیوند می‌زنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از یکایک آحاد مردم زمانه‌شناس و انقلابی، به‌ویژه اقشار مختلف حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند، تقاضا دارم برای حفظ عزت، استقلال و امنیت و برای ایرانی آباد با انتخابی آگاهانه ‌مطابق با شاخص‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب امروز حضوری پرشکوه پای صندوق‌های رای داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha