۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 85529724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کرمانشاه: فضای کشور از فردا رفاقتی باشد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت که از طرفداران و فعالان ستادهای انتخاباتی ۲ نامزد ریاست جمهوری تقاضا دارم از فردا فضای رقابتی شکل گرفته در این هفته های اخبر را به رفاقتی تغییر دهند چراکه همه ما یک ملت هستیم و در جبهه انقلاب حضور داریم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز جمعه هنگام رای دادن در جریان دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی ملت شریف و عزیز ما با یک انتخابات زودرس مواجه شد، البته ایرانیان ملتی با بصیرت، حاضر در صحنه و سلحشور هستند که نسبت به آینده کشور و مسائل مربوط به آن احساس مسوولیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم با شور خوبی در صحنه حضور پیدا کرده اند و این نشان می دهد فرهنگ غنی کشور ما در صحنه اجتماعی هم باعث پویایی شده است؛ در انتخابات صاحبان فکر حضور فعال دارند، مناظره های قدرتمندی در پیش چشم مردم و در نهایت آزادی برگزار شد تا دیدگاه ها و برنامه های متفاوتی گفته و شنیده شود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: تکلیف دولت از فردا روشن می شود؛ همان شرایط پویایی که در دوران شهید جمهور وجود داشت انشاالله با همان تلاش و رویکرد یعنی دفاع از محرومان بار دیگر در کشور شرایط بهتری را شاهد باشیم.

غفوری گفت: هر شخصی به هر نامزدی رای دهد در جبهه انقلاب قرار دارد و رییس جمهوری که انتخاب می‌شود رییس جمهور همه است، چه کسانی که به ایشان رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha