دادستان کرمان: مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم

کرمان - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: از شروع انتخابات تاکنون مشکل یا مورد خاصی گزارش نشده است و اگر تخلف یا مورد ناامنی مشاهده شود با شدت برخورد می‌شود.

مهوی بخشی روز جمعه همزمان با برگزاری دومین دور انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای امنیت کامل انتخابات تمهیداتی اندیشیده شده است تا مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هم مانند مرحله اول شاهد امنیت خوب و مناسبی باشیم.

وی با بیان اینکه ضابطان در حوزه ها حضور دارند و فرآیند برگزاری انتخابات را رصد کامل می کنند اظهارداشت: در عین حال از مردم نیز تقاضا داریم درزمینه تامین امنیت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با مسئولان و متولیان کمک و همکاری کنند.

دادستان کرمان: مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم
عنوان

بخشی تاکید کرد: شهروندان هر گونه مورد مشکوک، تخلف یا جرمی را در رابطه با انتخابات مشاهده کردند به نهادهای امنیتی و نظارتی اطلاع دهند.

مدعی العموم در استان کرمان با بیان اینکه وظیفه ما صیانت از آرای مردم است افزود: نیروهایی در سطح شهر اعم از قاضی و نماینده دادستان در شعب و صندوق های اخذ رای حضور پیدا می کنند و بر روند رای گیری نظارت دارند.

بخشی اظهار داشت: حضور پر شور مردم موجبات ارتقای امنیت و اقتدار کشور را در پی خواهد داشت و اعتقاد داریم مشارکت بالا، پشتیبانی محکمی برای رییس جمهور آینده است لذا باید فرد اصلحی انتخاب کنیم تا بتواند مشکلات مردم را در عرصه داخلی و بین المللی با اقتدار حل کند.

به گزارش ایرنا دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha