۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85529757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم لرستان در مرحله دوم انتخابات چشمگیرتر است

خرم آباد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: شاهد افزایش مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان به نسبت مرحله اول هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز جمعه در ستاد انتخابات لرستان، اظهار کرد: تاکنون بر اساس آماری که از شهرستان‌ها و شعب اخذ رای گرفته‌ شده شاهد افزایش بسیار خوب مشارکت مردم نسبت به انتخابات مرحله اول هستیم.

وی با قدردانی از حضور مردم در ساعات ابتدایی شروع انتخابات در پای صندوق های رای افزود: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: تمامی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل هستند تا انتخابات را به نحو مطلوب و شایسته و در شرایط مناسب برگزار کنند و تمهیدات بسیار خوبی در این راستا پیش‌بینی‌شده است.

یاوری افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شاهد رقم‌خوردن یک مشارکت خوب در این مرحله خواهیم بود و مردم عزیز همواره ثابت کرده‌اند نسبت به آرمان‌های دینی، ملی، میهنی و نظام اسلامی تعهد دارند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌ شود روند آرام و آرامش بخشی که بر انتخابات حاکم است ادامه یابد ضمن اینکه تمامی عوامل امنیتی نیز در آمادگی کامل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha