هادی خامنه‌ای: رئیس‌جمهور باید با کمک کارشناسان مشکلات کشور را حل کند

تهران- ایرنا- دبیرکل مجمع خط امام(ه) گفت: رئیس‌جمهور باید با کمک همکاران و مشاوران و کارشناسان مصمم و قاطع، مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام هادی خامنه ای روز جمعه - ۱۵ تیر- با حضور در حسینیه ارشاد و شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

دبیرکل مجمع خط امام(ه) در جمع خبرنگاران در واکنش به مشارکت کمتر از حد انتظار در دور اول انتخابت ریاست‌جمهوری گفت: عده ای نیامدند و ناامید بودند و فکر می‌کردند رئیس‌جمهور نقش زیادی در سرنوشت ندارد و او هیچ‌کاره است، این تفکر درست نیست.

هادی خامنه‌ای افزود: رئیس‌جمهور آینده باید با استفاده از همکاران و مشاوران و کارشناسان مناسب که مصمم و قاطع باشند مشکلات کشور را حل کنند، این افراد نقطه ضعفی داشته باشند.

وی گفت: تحریم‌ها و FATF از مشکلات و موانع ما در حوزه اقتصاد و و روابط خارجی است، اما هیچ مشکلی در دنیا غیرقابل‌حل نیست،

هادی خامنه ای درباره پوشش و حجاب گفت: نوع برخوردهای تند با بدحجابی نه تأثیر خوبی دارد نه مشکل را حل می‌کند، مخالف این برخوردها هستیم اما در عین‌ حال به اصل حجاب معتقدیم.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه - ۱۵ تیر- در سراسر کشور آغاز شد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته - ۸ تیر ۱۴۰۳ - با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha