استاندار هرمزگان: بیش از ۵۰ هزار رای طی یک ساعت؛ مشارکت انتخاباتی هر دقیقه هزار نفر

بندرعباس - ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به استقبال پرشور مردم از دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: طی یک ساعت اول آغاز رای‌گیری بیش از ۵۰ هزار تعرفه مصرف شد و براساس گزارش‌های دریافتی و مونیتورینگ مداوم، هر دقیقه هزار رای در مناطق مختلف استان به صندوق‌ها وارد شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن قدردانی از خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم در این روز حماسه‌ساز، بتوانیم کار نیمه تمامی را که در هشتم تیرماه آغاز کرده، به پایان برسانیم؛ قطعا در این راستا ۲ راهبرد مدنظر است که یکی حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم و دیگری انتخاب بهترین گزینه برای هدایت کشور عزیرمان ایران در عرصه اجرایی است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: آنچه در عرصه بین‌الملل به یک سیاستمدار وزن می‌دهد، پشتوانه مردمی آن است و سیاستمداری یعنی اینکه با بالاترین پشتوانه مردمی که نماد آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی همان انتخابات است، قطعا قدرت بیشتری را برای گرفتن حق ملت ایران در عرصه بین‌المللی خواهند داشت.

دوستی ادامه داد: امیدواریم ملت عزیر ایران همان‌طور که همیشه با بصیرت و با اشراف خودشان در مسائل مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کردند و برای انتخاب کرسی ریاست جهوری نیز گزینه مطلوب خودشان را با رای بالا انتخاب کردند، امروز نیز همین اتفاق خواهد افتاد و دست در دست هم برای آبادکردن ایران و سربلندی ایران گام خواهند برداشت.

به گزارش ایرنا، مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha