١۵٠ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز توانبخشی هلال‌ احمر اصفهان هزینه شد

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان از تجهیز هفت مرکز توانبخشی هلال‌ احمر این استان با اعتباری بالغ بر ١۵٠ میلیارد ریال در سالجاری خبر داد.

محمد نوید متقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این اعتبار تجهیزات فیزیوتراپی، گفتار درمانی، پروتز و اُرُتز(مجموع وسایل برای اصلاح وضعیت اندام یا عضو) و وسایل مرتبط با معلولان و بیماران در مراکز توانبخشی هلال احمر استان تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: تجهیز هرچه بیشتر مراکز و شعبه‌های توانبخشی سبب گسترش ارائه خدمات تخصصی و اختصاصی درمانی و توانبخشی بویژه در مناطق کم‌برخوردار و محروم می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ارائه خدمات ارزان‌ به بیماران و توانخواهان و پوشش شمار بیشتری از معلولان رویکرد ما در ارائه خدمات در مراکز توانبخشی و توسعه این خدمات است.

متقی خاطرنشان کرد: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان، تجهیز و تامین وسایل دیگر مراکز توانبخشی استان را با جذاب اعتبار مورد نیاز و مکفی در دستور کار دارد.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

بیش از ۱۷ مرکز یا شعبه توانبخشی هلال احمر در این استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha