۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85529826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: حضور مردم همیشه تعیین کننده است

بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور مردم در انتخابات مثل همیشه تعیین کننده است اما در این مقطع به دلیل کشیده شدن انتخابات به دور دوم، رای آنها اهمیت و تاثیری بیشتری دارد.

«آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری» روز جمعه در حاشیه آیین رای گیری برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلزای شهدای بشهت صادق بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات تجلی عینی مردم سالاری دینی در نظام حاکمیت اسلامی و به منزله مردم پایگی و مردم محوری در عرصه ساختارسازی هندسه نظام اسلامی است.

وی انتخابات یکی از زیباترین و بامبناترین شیوه در عرصه ساختار سیاسی کشور براساس آموزه‌های دینی است.

صفایی بوشهری بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اکنون در دوم و پایانی خود قرار دارد و به طور قطع مهم‌تر از دور نخست است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از همه ایرانیان و بویژه مردم شریف استان بوشهر دعوت می‌شود در انتخابات حضوری حماسی و پرشور داشته باشند و با مشارکت حداکثری رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند.

نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخاب شایسته رئیس جمهور بدون تردید آینده انقلاب اسلامی در عرصه اجرایی را بهتر رقم می‎‌زند و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

صفایی بوشهری گفت: مردم ایران ولایت مدار هستند و با حضور گسترده در انتخابات نشان می‌دهند پای کار این نظام ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

استاندار بوشهر: از آرای مردم صیانت می‌کنیم

خلق حماسه‌ای جدید در بوشهر با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

وی یادآور شد: این انتخابات اکنون در آستانه ماه محرم حسینی یکی از تجلیات پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های خون شهیدان است.

به گزارش ایرنا، از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۲۸۶ نفر مرد و ۳۴۷ هزار و ۵۶ نفر زن هستند.

هفت هزار و ۲۵۰ نفر امور انتخابات را در استان بوشهر برعهده دارند.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند که با انصراف زاکانی و قاضی زاده هاشمی رقابت در روز جمعه هشتم تیرماه انجام و در نهایت «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» به دور دوم راه یافتند.

دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha