عضو مجلس خبرگان: هر ۲ نامزد انتخابات صالح هستند 

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شکی نیست که هر ۲ نامزد انتخابات صالح هستند و شورای نگهبان نیز آنان را صالح دانسته و تایید کرده است. 

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای به خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه انتخاب در میان این ۲ نامزد صالح اتفاق می‌افتد اما باید سوابق مدیریتی و معیارهای مورد توجه مقام معظم رهبری را مرور کرده و یک نفر از آنان را به عنوان اصلح انتخاب کنیم.

عضو مجلس خبرگان: هر ۲ نامزد انتخابات صالح هستند 
آیت‌الله پورمحمدی: شرکت در انتخابات فارغ از هر سلیقه، مذهب و دینی وظیفه هر ایرانی است

وی به اهمیت مشارکت انتخاباتی تاکید، و بیان کرد: حضور در انتخابات کشور را تضمین می‌کند و بر همین اساس شرکت کردن در انتخابات فارغ از هر سلیقه، مذهب و دینی یک وظیفه ملی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شرکت کردن در انتخابات کشور را سرافراز می کند و این سرافراری به همه ملت تعلق دارد، اضافه کرد: فرقی ندارد چه مسلمان و چه غیرمسلمان، ایرانی هستید و باید حضور در پای صندوق رای را به عنوان وظیفه در نظر بگیرد و این وظیفه را به دقایق پایانی انتخابات محول نکنید.

آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات پرشورتر از مرحله نخست در حال برگزاری است، اضافه کرد: طی یک هفته گذشته شور انتخاباتی در میان مردم به وجود آمده و آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های رای نیز افزایش یافته است.

حضور حماسی ارتشیان مراغه در پای صندوق‌های رای

فرماده پادگان امام رضا(ع) مراغه به حضور حماسی ارتشیان در پای صندوق‌های رای اشاره و بیان کرد: ارتشیان در راستای لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری علاوه بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، برای جلب مشارکت انتخاباتی دیگر اقشار نیز تلاش کردند.

امیر حاتم سیفی با بیان اینکه در دور نخست تمام نیروهای پادگان امام رضا (ع) در پای صندوق رای خاضر شدند، افزود: هر کدام از کارکنان پایور و وظیفه این پادگان برای جلب مشارکت انتخاباتی سه نفر در دور دوم انتخابات تلاش کردند.

هر رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

فرمانده سپاه مراغه نیز از مردم خواست تا در اسرع وقت در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و گفت: هر رای، مشتی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی است.

سرهنگ یحیی حیدری پس از انداختن رای خود به داخل صندوق به خبرنگار ایرنا افزود: رییس‌جمهور با پشتوانه رای قوی می‌تواند کارها را پیش ببرد و مشکلات معیشتی مردم را رفع کند.

وی با بیان اینکه تاکید رهبری حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است، ابراز امیدواری کرد که نامزد انقلابی، پای کار مردم و ادامه‌دهنده راه شهید رییسی در انتخابات پیروز شود.

سرهنگ حیدری این را هم بیان کرد که بسیجیان شهرستان هم مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار داده در ۵۰ نقطه شهرستان، پس از حضور در آیین دعای ندبه در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تعدادی از بسیجیان همچنین در تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای مشارکت دارند.

مردم حضور پرشوری در انتخابات دارند

فرمانده انتظامی مراغه که مسئولیت امنیت شعبه‌های اخذ رای را با همکاری بسیجیان بر عهده دارد، به بازدید خود از شعبه‌ها اشاره و بیان کرد: الحمدالله مردم شهرستان حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای دارند.

سرهنگ توحید فارسی پس از انداختن رای خود به صندوق رای به خبرنگار ایرنا افزود: مردم شهرستان حضور در پای صندوق رای را به لحظههای پایانی موکول نکنند تا از تجمع در شعبه‌ها جلوگیری شود.

وی این را هم بیان کرد که انتخابات در یک فضای سالم و رقابتی در حال برگزاری است و تامل امنیت کامل انتخابات مورد توجه جدی قرار دارد.

به گزارش ایرنا رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در اولین دقایق شروع رای‌گیری در انتخابات شرکت کرده و ابراز امیدواری کردند تا ملت شریف کشورمان رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.

گفتنی است انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته، هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد اما هیچ‌یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند.

در دور نخست ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد و مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha