سه پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سه پرونده تخلف برای هواداران نامزدها در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی نسایی زهان روز جمعه در شعبه ثابت شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۲ پرونده در بیرجند و یک پرونده متعلق به فردوس بوده است که دادگاه در اسرع وقت حکم را صادر خواهد کرد.

وی گفت: پیشگیری از تخلفات و ‌جرایم انتخاباتی را از قبل در دستور کار خودمان قرار داده ایم و از ابتدا سیاست ما پیشگیری بوده‌ است.

دادستان بیرجند بیان کرد: ستادهای انتخاباتی در استان برخی تخلفات جزئی داشتند که تذاکرات لازم داده شد و رویه‌ها را اصلاح کردند.

وی افزود: رقابت در انتخابات مهم است و هواداران به دنبال رای آوردن نامزد مورد نظر خود هستند اما فردا که نتیجه انتخابات اعلام می‌شود و هر کسی که منتخب مردم شد رئیس جمهور تمام مردم ایران خواهد بود.

حجت الاسلام نسایی زهان با بیان اینکه کشور ایران را باید با هم بسازیم گفت: در روند برگزاری انتخابات و بعد از آن، اگر طرفداران نامزدها و کسانی بخواهند هنجارشکنی، قانون شکنی و ناامنی ایجاد کنند، در چارچوب قانون و مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: البته با توجه شناختی از مردم خوب خراسان جنوبی داریم مشکل خاصی در زمینه انتخابات نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است و مردم استان با شور و نشاط و حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند.

وی گفت: انتخابات حق مردم است و مردم خراسان جنوبی مانند مرحله اول انتخابات، یقینا در این مرحله هم حماسه خواهند آفریند و در کشور پیشگام خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha