فرماندار و امام جمعه جیرفت مشارکت انتخاباتی را جلوه قدرت ایران در جهان دانستند+فیلم

جیرفت- ایرنا- فرماندار و امام جمعه جیرفت پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات، مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی را جلوه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی در عرصه جهانی دانستند.

به گزارش ایرنا احمد بلندنظر فرماندار جیرفت روز جمعه پس از رای دادن در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: با حضور خود پای صندوق رای و لبیک به ندای رهبری قدرت خود را در مجامع بین الملل نشان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه امروز جشن پیروزی ملت اسلامی ایران است که برای عزت دین و کشور خود پای صندوق حاضر می‌شود ادامه داد: قطعا مردم دارالولایه جیرفت هم امروز حضور پررنگ تری از دور اول خواهند داشت و فردا که رییس جمهور تعیین می‌شود روز جشن و شادی و پیروزی برای ملت ایران خواهد بود.

امام جمعه جیرفت هم گفت: پانزدهم تیر ماه روز خلق حماسه ملت همیشه سرافراز ایران است که با تاکید قرآن و تاسی از پیام رهبری در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در امور خیر سبقت بگیرید، مردم نیز در انتخابات که یکی از مقدس ترین امور خیر است، بر یکدیگر سبقت بگیرند.

وی ادامه داد: امروز مردم می آیند تا در انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور نقش آفرین باشند؛ امیدکه نتیجه انتخابات برای مردم ایران پر از خیر و برکت باشد و پیشاپیش به رییس جمهور آینده تبریک می‌گوییم.

به گزارش ایرنا حضور یکی از شهروندان بختیاری با لباس محلی در شعبه مسجد جامع جیرفت توجه حاضران و اهالی رسانه را به خود جلب کرده بود. او که در جیرفت مشغول به کار است بعد از انداختن رای خود به صندوق به اهالی رسانه گفت افتخار می کند که توانسته رای بدهد و هر کجای کشور باشد رای خود را به صندوق می اندازد.

دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha