۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85529987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهواز: انتخاب اصلح برای مردم سرنوشت‌ساز است

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز مشارکت حداکثری را گره‌گشای مشکلات جامعه دانست و گفت: انتخاب رییس جمهور اصلاح برای مردم سرنوشت‌ساز است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهار کرد: هزاران سال قبل مردم در شرایطی قرار داشتند که در انتخاب، هنوز به رشد و تعالی نرسیده بودند اما پس از گذشت این همه سال مردم به مرحله ای از رشد و تعالی رسیده‌اند که دیگر از بین بد و بدتر و خوب به سراغ گزینه خوب و اصلاح می‌روند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند سابقه ۲ جریان انتخابات کنونی را بررسی و مطابق سوابق و عملکردها، گزینه انتخاب اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: تمامی زندگی ما به یک انتخاب بستگی دارد؛ رفع خیلی از مسائل و مشکلات اجرایی کشور نیازمند مجری توانمند است که مردم در انتخابات این مجری تاثیرگذار هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: در سه سال عمر با برکت آیت‌الله رییسی، متوجه شدیم که واقعا رییس جمهور با رییس جمهور متفاوت است.

وی افزود: برخی در اتاق می‌مانند و از آنجا کشور را مدیریت می‌کنند اما برخی دیگر مانند آیت الله رییسی شب و روز نداشت و در بین مردم می رفت و در نهایت برای خدمت به مردم جان خود را تقدیم کرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: برخی سراسر فساد هستند اما برخی دیگر مقابل فساد ایستادگی می‌کنند؛ یکی در زمانش هزاران کارخانه تعطیل و هزاران نفر بیکار شدند ولی یکی میآآید که ده‌ها هزار شغل ایجاد می‌کند.

وی افزود: امروز برخی طلبکارند چرا که فقر برای آنها این شرایط را رقم زده است؛ در زمانی سالها یارانه ۴۵ هزار تومان بود ولی در دوره آیت الله رئیسی ۱۲ برابر افزایش پیدا کرد به همین جهت فرق می‌کند که به چه کسی رای دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: اکنون نرخ بیکاری در غالب استان‌ها صفر است و اگر در چارچوب نظام حرکت کنیم، مشکلات خوزستان نیز در زمینه‌های مختلف برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha