مهابادی‌ها در دور دوم انتخابات هم پرشور آمدند+ فیلم

مهاباد- ایرنا- اقشار مختلف مردم مهاباد، امروز با حضور در شعب اخذ رای حضوری پرشور داشتند و پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم در این دور بیشتر از دور اول باشد.

به گزارش ایرنا، مردم مهاباد مانند سایر هم‌میهن‌نان برای دومین جمعه متوالی برای خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق های رای حاضر شدند تا با مشارکت در این ماراتن سیاسی آینده کشور خودشان نقش داشته باشند.
هر چند امروز با توجه به افزایش دمای هوا و قرار گرفتن در ۱۵ تیر که گرمای هوا کم‌کم به اوج خود رسیده، اما در برخی شعب اخذ رای در مهاباد صف های طولانی مردم مشاهده می شود و برخی شهروندان
نیز مانند دور اول انتخابات، مشارکت خود را به بعداز ظهر موکول کرده اند.

یکی از شهروندان مهاباد در این زمینه به ایرنا گفت: دلیل آمدن ما به پای صندوق رای مشارکت برای آینده کشورمان است و چه بهتر است که نسل جوان بیایند که در این انتخابات شرکت کنند و انتخاب اصلحی برای آینده کشور داشته باشند.

جوان دیگری در یکی از شعب اخذ رای در مهاباد گفت: امروز برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق رای آمدم تا در تعیین سرنوشت و آینده کشورم نقشی داشته باشم و خوشبختانه حضور مردم بسیار خوب است و امیدارم این حضور برای آینده کشور مفید باشد.

وی اضافه کرد: توصیه من به کسانی که هنوز به پای صندوق رای نیامده اند این است که هر چه سریع‌تر به پای صندوق رای بیایند و سرنوشت کشور خودشان را تعیین کنند.

حضور مردم پای صندوق های رای نشان از بصیرت آنان است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای نشان از بصیرت، درک بالا و موقعیت شناسی آنان نسبت به اهمیت مشارکت بوده که شایسته قدردانی است.

حسن عباسی اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته بیشتر بوده و افرادی که دور اول موفق به رای دادن نشدند، امروز فرصت مشارکت در این رویداد سیاسی را دارند.

مهابادی‌ها در دور دوم انتخابات هم پرشور آمدند+ فیلم

وی اضافه کرد: انتخاب رییس جمهوری با رای حداکثری مردم ضمن اقتدار بخشی به جایگاه ریاست جمهور می تواند زمینه برگزیده شدن فرد اصلح را نیز فراهم کند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه فرآیند رای گیری از ساعت هشت صبح بدون هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است، گفت: این دوره به مانند هفته گذشته ۱۴۴ شعبه اخذ رای به همراه ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و از مردم خواست با حضوری پرشور در پای صندوق های رای به بهترین نحو ممکن مطالبات خود از دولت پیگیری کنند.

بازتاب گسترده رسانه‌ای انتخابات ریاست جمهوری را در مهاباد

مسوول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات شهرستان مهاباد گفت: ۲۸۰ نفر خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عکاس اخبار مربوط به جریان اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان پوشش می دهند.

مهابادی‌ها در دور دوم انتخابات هم پرشور آمدند+ فیلم

فرزین شمس الدین اظهار کرد: این تعداد نیروی خبری شامل خبرنگاران خبرگزاری های مختلف از جمله مرکز صدا و سیمای مهاباد، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، پایگاه ها و سایت های خبری هستند که از حضور لحظه به لحظه مردم، خبر، عکس و تصویر تهیه و منتشر می کنند.

وی افزود: خبرنگاران با در دست داشتن کارت صادر شده از طرف فرمانداری با سرکشی به شعب اخذ رای، حضور حماسی مردم این شهرستان را به تصویر می کشند.

مسوول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات شهرستان مهاباد اضافه کرد: علاوه بر این، برنامه های زنده تصویری و رادیویی لحظه به لحظه در شبکه های محلی و سراسری جریان انتخابات را پوشش خواهند داد.

به گزارش ایرنا، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha