ایران قوی با مشارکت حداکثری میسر است

تبریز-ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ایران قوی و مدیرت اجرایی توانمند برای مدت چهار سال با مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم میسر است.

به گزارش ایرنا، تراب محمدی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اهمیت دوره‌ دوم انتخابات ریاست جمهوری را بسیار فراتر از مرحله اول خواند و افزود: اهمیت مرحله‌ دوم به هیچ عنوان کمتر از مرحله‌ اول نیست و هر رای به نظام جمهوری اسلامی برای همبستگی بیشتر، اقتدار نظام، توسعه‌ استان و کوری چشم دشمنان نظام قابل ارزیابی و تفسیر است.

وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن حساسیت های سیاسی و اجتماعی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، آموزش‌های لازم به عوامل نظارتی برای تشدید حساسیت‌های نظارتی ارائه شده است تا انتخابات همانند دور اول در سلامت کامل و بدون کمترین مشکل برگزار شود.

محمدی با تاکید بر اینکه حضور با شکوه مردم در این انتخابات تضمین کننده ساختن یک ایران قوی است، از مردم درخواست کرد تا با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید کنند.

یکی از اعضای شعبه لیلان بازداشت شد

وی با اشاره به اینکه تاکنون در روند اخذ رای در آذربایجان شرقی مشکل خاصی به وجود نیامده است، یادآور شد: به جز یک مورد در لیلان که یکی از اعضای شعبه تخلف می‌کرد و بازداشت شد، هیچ موردی تاکنون گزارش نشده است و انتخابات در تمامی شعب با سلامت کامل در حال برگزاری است.

محمدی از استقرار سه هزار و ۱۶۶ شعبه‌ اخذ رای در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: ۷۳۷ شعبه‌ سیار در سراسر استان وجود دارد که شعبات اخذ رای در چهار هزار و ۵۰۰ نقطه‌ استان در حال رای گیری هستند.

وی با اعلام اینکه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد و در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود، افزود: همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، مسئولان شعب، آن‌ها را نیز امحاء کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: نام هیچ نامزدی در شعب اخذ رای نباید برده شود، این امر جرم بوده و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز/ جمعه/ برابر با ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور آغاز شد و در آذربایجان شرقی ۵۰ حوزه انتخابیه با سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ آرای مردمی اختصاص یافته که ۷۳۷ صندوق سیار و یکهزار و ۵۸۹ صندوق اخذ رای نیز شهری و ثابت است.

تعداد ۵۰ هزار نفر نیروی اجرایی کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را بر عهده دارند.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دور با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha