فرماندار: فراوانی و توزیع شعبه‌های اخذ رای ارسنجان مطلوب است

شیراز - ایرنا - فرماندار ارسنجان گفت: شعبه‌های اخذ رای این شهرستان به لحاظ فراوانی و توزیع وضعیت مطلوبی دارند تا مردم با سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاووس رضایی روز جمعه پس از اینکه در دبیرستان امام سجاد (ع) شهر ارسنجان رای خود را به صندوق انداخت، اظهار کرد: در ارسنجان ۵۴ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین و از راس ساعت هشت صبح فعال شده و در حال اخذ رای از مردم همیشه در صحنه این شهرستان هستند.

وی افزود: ۲۰ شعبه در شهر و ۳۴ شعبه در روستاهای ارسنجان فعال است و یکهزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی آموزش دیده در این شعبه‌ها در حال اخذ رای هستند.

فرماندار ارسنجان گفت: تا این لحظه استقبال چشمگیری از صندوق‌های رای شده و انتظار است تا پایان موعد همه ارسنجانی‌های واجد شرایط در این انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بنای برگزار کنندگان انتخابات در ارسنجان، رقابت امن، سالم و شایسته است که تا این لحظه شاهد انگیزه فراوانی در میان مردم و عوامل اجرایی بوده‌ایم.

فرماندار ارسنجان باتاکید بر اینکه انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند و مشارکت همگانی مردم ایران برای آینده ایران اسلامی مؤثر و ارزشمند است اظهار امیدواری کرد که نتیجه این رویداد، منجر به عظمت ارسنجان، فارس و ایران اسلامی شود و منتخب مردم در اعتلای انقلاب و سربلندی ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکند.

رضایی ادامه داد: اگر انتخابات حماسی و پرشور برگزار شود تک تک آرای مردم به نوعی استحکاماتی است که اقتدار کشور را رقم می‌زند.

فرماندار: فراوانی و توزیع شعبه‌های اخذ رای ارسنجان مطلوب است

شهرستان ارسنجان در مرکز استان فارس قرار گرفته و ۱۴۱ کیلومتر تا شیراز فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در استان فارس سه هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رأی برای دریافت آرای مردم مهیا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha