حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر پیوند جامعه با نظام اسلامی است+فیلم

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر پیوند عمیق جامعه با آرمان‌های نظام اسلامی و تداعی کننده اراده ملت برای مشارکت بالا است.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز جمعه در بازدید از شعبه اخذ رای مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: حضور پر شور و حماسی مردم در این دوره از انتخابات مایه خیر و برکت، حفظ امنیت و حضور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران باید بدانند که دشمنان نظام همیشه در حال رصد کردن این حماسه ها هستند و در همین ارتباط هر چه حضور مردم پر رنگ تر باشد بیانگر پیوند بیشتر مردم با نظام است که این خود تثیبت کننده قدرت ایران در نظر معاندان نظام و امنیت پایدار برای ملت ایران است.

استاندار مرکزی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم که این حضورها منجر به انتخاب فردی شود که آرمان‌های نظام را همیشه به یاد داشته باشد و جواب این حضورها را با خدمتی جهادی بدهد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha