ارزیابی خبرنگار المیادین در مسکو از حضور ایرانیان در انتخابات + فیلم

مسکو- ایرنا- خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین پس از مشاهده حضور ایرانیان در شعبه اخذ رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مسکو گفت: به ملت بزرگ ایران به خاطر حضور حداکثری در انتخابات امروز تبریک عرض می‌کنم.

مسلم شیعتو یکی از خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی فعال در روسیه بود که روز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور در اقامتگاه سفارت ایران در مسکو از نزدیک روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران را رصد و نسبت به تهیه گزارش از این رویداد اقدام کرد.
این خبرنگار پیشکسوت که سالیان زیادی است در روسیه فعالیت دارد، در بیان ارزیابی خود از انتخابات ایران به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ایران به تمام دنیا نشان دادند که با پایمردی به قانون و اصول اساسی کشور ، سعی در تحکیم پایه‌های نظام دارند و «مردم» نقش مهمی را در این مسیر ایفا می‌کنند.

فرایند اخذ رأی از ایرانیان مقیم روسیه در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به وقت محلی (۸:۳۰ به وقت تهران) آغاز شد.
اقامتگاه (رزیدانس) سفارت ایران در روسیه در بلوار نواتروف مسکو در این روز میزبان هموطنان ایرانی است.
علاوه بر مسکو، پنج صندوق ثابت و سیار برای ایرانیان در روسیه پیش‌بینی شده است که همزمان با مسکو، فعالیت خود را آغاز کردند.
در سن پترزبورگ، شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در انجمن همکاری های بین المللی سنت پترزبورگ: به نشانی لیتی نی پراسپکت دایر شده است.
کنسولگری ایران در آستراخان در محل سرکنسولگری (صندوق ثابت ) و بنادر دریایی آستراخان(صندوق سیار ) میزبان هموطنان است.
شعب واقع در حوزه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در تاتارستان روسیه نیز در شهر کازان در محل سرکنسول گری(صندوق ثابت) و شهر چباکساری جمهوری چواش(صندوق سیار) دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha