فرماندار نهاوند: حضور گسترده در انتخابات آینده ایران و منطقه را رقم می زند

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نه تنهای آینده ایران بلکه آینده منطقه را رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، ضرغام احمدوند روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه حاج نصرتی شهر نهاوند در گفت وگو با ایرنا، افزود: رئیس جمهور منتخب که با پشتوانه آرای قابل توجه ملت انتخاب شود، می تواند بر روی روند تصمیمات سیاسی و اجرایی کشور موثرتر اقدام کند.

وی با تاکید بر حضورفعال مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخاب مردم ایران نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین حل مشکلات دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند عرصه های امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را از مهمترین عناصر برگزاری انتخابات در کشور خواند و یادآور شد: به برکت جمهوری اسلامی بستر حضور گسترده برای شرکت در انتخابات فراهم است.

وی انتخابات را زمینه ای برای خدمت به مردم دانست که همواره در همه صحنه های کشور و در لحظات حساس از کشور خود دفاع کرده و حماسه آفریده اند.

احمدوند تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه داریم که برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهاوند ۱۴۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در شهر نهاوند و بخش مرکزی ۹۲ صندوق اخذ رأی در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد ۶۶ صندوق ثابت و ۲۶ صندوق سیار است.

فرماندار شهرستان نهاوند تاکید کرد: برای بخش خزل ۳۲ صندوق، در بخش گیان ۱۳ صندوق و بخش زرین‌دشت ۱۲صندوق آماده شده است.

رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان با سراسر کشور در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از تعداد شعبات اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha