۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85530144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده خلخال: مشارکت حداکثری کمک به توسعه و آبادی کشور است

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات امروز یک تکلیف شرعی الهی ملی برای اقتدار انقلاب و ایران اسلامی سربلندی کشور و کمک به عمران و توسعه جامعه است.

وحید کنعانی روز جمعه بعد از انداختن رای خود در صندوق رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم منطقه و ایران اسلامی همان‌طور که در هشتم تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رای، پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی به اثبات رساندند، انتظار می‌رود امروز هم این حمایت بی‌دریغ و همه‌جانبه را از انقلاب و نظام اسلامی تکرار کرده و به توسعه و آبادانی کشور کمک کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مساله مهم حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات است و مردم آزاد هستند رئیس جمهور منتخب خود را در پای صندوق‌های رای انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: مردم سالاری دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تحقق یافته و هر رای یک فرد ایرانی می‌تواند با حضور خود در انتخابات به اقتدار انقلاب و نظام اسلامی کمک کند.

کنعانی اظهار کرد: امروز کسی می‌تواند سکان اداره کشور را به عهده بگیرد که طعم فقر و محرومیت را چشیده و به آرمان‌های انقلاب نظام و رهبری معتقد و مقید باشد.

آرش جعفری ، رئیس دادگستری شهرستان خلخال هم در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای اداره پست خلخال اظهار کرد: مشارکت بالای مردم درانتخابات موجب تقویت ارکان انقلاب و نظام اسلامی، اقتدار، عزت ،عظمت و شوکت کشور و یاس دشمنان و شادی دوستان خواهد شد.

مظفر رضایی دادستان عمومی و انقلاب خلخال هم گفت: هر گونه اظهار نظر در خصوص نتایج انتخابات توسط مسئولان و اعضای ستاد و عوامل برگزاری انتخابات و افراد حقیقی و حقوقی ممنوع است و مسئولیت اعلام نتایج با ستاد انتخابات کشورخواهد بود .

وی با بیان اینکه با متخلفین انتخابات طبق قانون برخورد خواهد شد، به مردم توصیه کرد اخبار رسمی انتخابات را از رسانه‌های رسمی و خبرگزاراری‌های شناسنامه‌دار پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha