دور دوم انتخابات در کرمان، تلاش خبرنگاران و نقش اطلاع‌رسانی برای مشارکت

کرمان - ایرنا - خبرنگاران پای ثابت بیشتر رویدادها هستند، از جمله انتخابات در کرمان که حضور فعالانه داشتند و ضمن اطلاع رسانی برای جلب مشارکت، شبانه روز تلاش کردند این رویداد سیاسی را انعکاس دهند.

به گزارش ایرنا، آنطور که رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان می گوید ۶۷ خبرنگار در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان کار اطلاع رسانی را برعهده دارند.

مجتبی اسدی زاده روز جمعه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تشریح نقش و ابعاد حضور اصحاب رسانه در پوشش انتخابات بیان کرد: این درحالی است که کمیته بررسی فضای مجازی در دادگستری استان نیز تشکیل شده است و تاکنون تخلف رسانه ای در دور نخست و دور دوم نداشته ایم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: اطلاع رسانی با هدف مشارکت در تولید محتوا توسط رسانه ها در انتخابات ریاست جمهوری در کرمان انجام شد و اصحاب رسانه نقش بسیار موثری در این عرصه داشتند.

دور دوم انتخابات در کرمان، تلاش خبرنگاران و نقش اطلاع‌رسانی برای مشارکت
مجتبی اسدی‌زاده

اسدی زاده با اشاره به راه اندازی اتاق خبر در ستاد انتخابات استان کرمان با حضور خبرنگاران به منظور تسریع در اطلاع رسانی گفت: استودیو آنلاین پخش نیز در استانداری راه اندازی شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: فرمانداری مجوز حضور خبرنگاران را در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای ارائه کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در افزایش مشارکت انتخاباتی بیان کرد: نسبت به دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در استان افزایش مشارکت را داشتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

اسدی زاده خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز فرایند انتخابات در استان کرمان کار اطلاع رسانی نیز انجام شده است.

دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha