هیچ گزارش سوئی در فرآیند انتخابات گیلان دریافت نشده است

رشت- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: تاکنون هیچ گزارش سوئی که سلامت انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، دریافت نشده و همکاران ما به طور جدی و موثر در سراسر استان با رصد همه حوزه ها همت خود را بر پیشگری معطوف کرده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز جمعه پس از انداختن رای خود را به صندوق به خبرنگاران گفت: امروز با هوشیاری و هوشمندی و نظارت موثری که در انتخابات اعمال می شود مشارکت بالاتری را نسبت به دوره پیشین شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد : به موازات شور، نشاط و هیجان مثبتی که در بین مردم مشاهده می شود، خوشبختانه روند انتخابات مطلوب است و پرونده تخلفی نداشته ایم و خروجی انتخابات، مایه عزت انقلاب اسلامی است و با حضور خوب مردم برگ زرین دیگری به افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور ما در انتخابات رای به جمهوری اسلامی است؛ اگر به آینده کشور و نحوه اداره امور اهمیت می‌دهیم باید در انتخابات شرکت کنیم. رئیس دولت اگر با پشتوانه قوی مردم، رای بالا و باحضور حداکثری انتخاب شود در انجام وظایفی که برعهده دارد در ابعاد داخلی و خارجی تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به مشارکت رو به بالای مردم در مرحله دوم انتخابات گیلان از همه هیات های اجرایی، نظارتی، امنیتی و بازرسی و به طور ویژه از فرمانداران و همکارانی که در سراسر استان از لحظات اولیه آغازین اخذ رای در کنار هیات های اجرایی حضوری فعال داشته و بر فرآیند انتخابات نظارت دارند قدردانی کرد.

صادقی نیارکی گفت : اجازه اخلال در روند انتخابات را به احدی نمی دهیم. صادقی نیارکی افزود: دول متخاصم و دشمنان ما در بیرون از کشور می خواهند مردم به جمهوری اسلامی نه بگویند و قهر مردم با صندوق های رای تقویت شود از اینرو همه ما به لحاظ عقلی و شرعی وظیفه داریم با حضورمان نه بزرگی به دشمنان و یاوه گویی های آنها بدهیم.

وی اظهار کرد: امروز مردم در این هوای گرم پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند تا به تکلیف و وظیفه ای که احساس می کنند، عمل کنند.

وی تصریح کرد: از اینرو همه ما کارگزاران نظام و در راس آنها، کسانی اداره امور اجرایی کشور را برعهده می گیرند باید به برنامه ها و وعده هایی که با آن مردم را به صحنه آورده اند عمل کنند و به آرمانها انقلاب، ارزشهای اسلامی و انقلابی پایبند بوده و جهادی حرکت کنند و در مسیر پیروی از رهبر معظم انقلاب، کشوری اسلامی بدون وابستگی و دغدغه برای مردم بسازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha