روند برگزاری انتخابات در ایلام با حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات ایلام با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در ایلام با حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است، گفت: انتظار می‌رود که هم استانی‌های عزیز ایلامی حضور رد پای صندوق‌های رای ره ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، "محمدسبحان حسنی" روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در سطح شهر ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه از اولین ساعات و قبل از آن نیز، شاهد حضور مردم استان در پای صندوق‌های رأی بودیم که نشان از بصیرت،آگاهی و احساس مسئولیت مردم دارد.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات و تدابیر امنیتی و سلامت انتخابات در استان در نظر گرفته شده، یادآور شد: 633 شعبه سیار و ثابت اخذ رای در سطح 12 شهرستان استان برای میزبانی مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات ایلام با اشاره به اینکه مشکلی در روند برگزاری انتخابات در ایلام وجود ندارد، افزود: علاوه بر عوامل اجرایی،نظارتی و بازرسی، نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، پای صندوق‌های رأی حضور دارند که این امر، روند شفاف بودن رأی‌گیری و شمارش آرا را نشان خواهد داد.

حسنی با بیان اینکه انتظار می رود که هم استانی‌های عزیز ایلامی شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، ابراز کرد: دستگاههای احراز هویت به صورت آنلاین در شعب اخذ رای فعال بوده و مشغول اخذ رأی هستند و رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید، از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha