حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود

بندرعباس - ایرنا - نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق انتخابات ریاست جمهوری در میناب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، یک تکلیف شرعی، عرفی، عقلی و حق اجتماعی است که نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت آینده کشور دارد.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، با رای مردم تصمیم‌گیری می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز قوام نظام را بسته به حضور پرشور مردمی و انتخاب اصلح، عنوان کردند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از مردم استان خواست هرچه زودتر و سریع‌تر در پای صندوق رای حاضر شده و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha