۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85530213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه ملایر: مردم آگاهانه سرنوشت کشور را رقم بزنند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با دعوت به مشارکت از افرادی که هنوز پای صندوق های رای حضور نیافته اند، گفت: مردم امروز با شور بیشتر و آگاهانه‌تر در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت کشور را به شکل احسن رقم بزنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» روز جمعه با حضور در شعبه مسجد مظاهری و انداختن رای خود در صندوق، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت و حضور مردم بسیار بیشتر است.

وی با بیان اینکه از دقایق آغازین امروز مردم با شور و شوق پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند، تاکید کرد: این حضور نشان دهنده است که مردم حساسیت این انتخابات را بیش از پیش احساس کردند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه حضور مردم در دور دوم نشان از حساسیت بالای این مرحله از انتخابات دارد، ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، شرکت در این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و حتی یک رأی هم در این انتخابات سرنوشت‌ساز است.

حجت الاسلام ارزنده خاطرنشان کرد: سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی با یک رای تغییر پیدا می‌کند و یک رأی هم می‌تواند سرنوشت نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهد.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اعتبار بیشتر نظام جمهوری اسلامی در دنیا می‌شود.

امام جمعه ملایر ادامه داد: ملت ما ملتی ولایت‌مدار و در همه عرصه‌ها حاضرند و آنچه که از رهبری و ولی خود می‌شنوند، همان را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام ارزنده ابراز امیدواری کرد: با حضور و مشارکت پرشور مردم، هر آنچه خیر و صلاح مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امروز رقم بخورد.

امام جمعه ملایر: مردم آگاهانه سرنوشت کشور را رقم بزنند

به گزارش خبرنگار ایرنا،همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از ساعت هشت صبح امروز در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۹ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵تیرماه برعهده دارند.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha