۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85530216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات استان بوشهر زیر ذره‌بین ۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان

بوشهر- ایرنا- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ ناظر شورای نگهبان و یک‌هزار و ۳۸۶ نفر نماینده داوطلبان ریاست جمهوری در شعبه‌های اخذ رأی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «خلیل رضایی» روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناظرین مجرب و آموزش دیده در سطح‌های مختلف بر ۷۹۰ شعبه رای‌گیری نظارت دارند.

وی بیان کرد: ناظران مانند انتخابات ادوار گذشته و مراعات قوانین و مقررات و بی طرفی کامل، از آرای مردم صیانت و حفاظت می‌کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر تصریح کرد: با هدف اطمینان بخشی به این مهم، برای هر شعبه سه الی چهار نفر ناظر کیفی و مسلط بر قانون انتخابات در نظر گرفته شده است.

رضایی ادامه داد: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری و با اعلام ستاد انتخابات کشور، تمهیدات لازم برای حضور نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در همه شعب اخذ رأی فراهم شده و یک‌هزار و ۳۸۶ نفر نماینده نامزدها در شعب‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید

مشارکت مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: حضور مردم همیشه تعیین کننده است

وی افزود: هم چنین طبق توافق صورت گرفته، نمایندگان نامزدها امکان حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ابتدا تا انتهای روز رای‌گیری را داشته و در جریان همه فرآیندهای انتخابات تا تجمیع آرا قرار می‌گیرند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر یادآور شد: شورای نگهبان و هیأت‌های منتسب به آن بر همه فرایندهای انتخابات نظارت مستمر و دقیق داشته که این مهم در روز رای گیری و حتی شمارش و تجمیع آرا هم ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha