۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85530223
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس:‌ مردم آینده کشور را با انتخاب آگاهانه رقم می‌زنند

خواف-ایرنا- نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آگاهانه، آینده‌ای روش برای کشور و نسل‌های بعد رقم می‌زنند.

امیر توکلی رودی روز جمعه در حاشیه دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انتخابات فرصتی برای ابراز عقاید و دیدگاه‌های متنوع و ایجاد فضایی سازنده برای تبادل نظر و اندیشه است و بستری فراهم آورده که مردم با مشارکت فعال و هوشمندانه خود به تقویت بنیان‌های دموکراسی و توسعه پایدار کشورمان کمک کنند.

وی اظهار کرد: مردم با مشارکت حداکثری و معنادار در این رویداد مهم سیاسی، صدای خود را به گوش جهانیان می رسانند و با انتخابی درست آینده‌ای بهتر برای کشور ایران رقم خواهند زد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از آحاد مختلف مردم این منطقه خواست که با حضور پرشور در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت ایران بیفزایند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین باشند.

توکلی رودی همچنین از انتخابات ریاست جمهوری به مثابه تجلی اراده ملی و نماد مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای تعیین سرنوشت و آینده کشورمان یاد کرد و افزود: حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نه تنها حق مسلم بلکه وظیفه‌ای است که بر دوش هر یک از ما گذاشته شده است.

از مجموع ۹۲ شعبه اخذ رای که برای دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خواف در نظر گرفته شده ۴۲ شعبه شهری و ۵۰ شعبه در مناطق روستایی دایر است.

سه هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان هستند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.






 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha