شبکه ارتباطی مازندران در انتخابات توسط ۲۷ گروه پشتیبان پایش می‌شود

ساری- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با هدف پیشگیری از هرگونه اختلال ارتباطی و اینترنتی در فرآیند رای‌گیری شعب اخذ رای مازندران، امروز ۲۷ گروه از کارشناسان و متخصصان پشتیبانی فنی و پایش شبکه ارتباطی استان را انجام می‌دهند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل اعزی عصر امروز -جمعه- در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران اظهار کرد: کمیته ارتباطات در حوزه انتخابات استان امروز به منظور پایش وضعیت شبکه ارتباطی استان تشکیل و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با بالاترین سطح پایداری شبکه انجام شده است.

وی از تشکیل چهار تیم در مناطق مرکزی، شرقی و غربی مازندران خبر داد و افزود: مخابرات منطقه مازندران با تشکیل ۲۳ تیم در مناطق ۲۲ گانه شهرستانی طی یک هفته گذشته نسبت به بالا بردن ضریب امنیت شبکه ارتباطی استان در انتخابات اقدام کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: پایداری شبکه ارتباطی استان در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد است و تا پایان انتخابات این روند پایش و پشتیبانی فنی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از آماده‌باش کامل تیم‌های پشتیبانی فیبر نوری، نیروهای اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتباطات زیرساخت و مخابرات استان و آمادگی کامل در بررسی‌های فنی انجام شده برای انتقال ترافیک شبکه ارتباطات زیرساخت استان در صورت بروز هرگونه مشکل به مسیری دیگر (پروتکشن) خبرداد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha