۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85530270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه خواف:‌ کاهش مشکلات کشور نیازمند انتخاب اصلح است

خواف- ایرنا- امام جمعه خواف گفت: کاهش مشکلات کشور نیازمند انتخاب اصلح در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و این مساله عزت و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود به صندوق دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب اصلح در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر شیرینی مشارکت حداکثری در انتخابات می افزاید.

وی از مردم شیعه و سنی شهرستان خواف خواست با افزایش بصیرت و حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح صفا و شیرینی مشارکت حداکثری این انتخابات را افزایش دهند و نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

امام جمعه خواف همچنین از دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تجلی مردم سالاری دینی یاد کرد و گفت: مردم با افزایش مشارکت نسبت به دور نخست این انتخابات بار دیگر تعلق قلبی خود را به نظام جمهوری اسلامی به نمایش می گذارند و اقتدار این نظام در سطوح ملی و بین المللی را افزایش می دهند.

از مجموع ۹۲ شعبه اخذ رای که برای دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خواف در نظر گرفته شده ۴۲ شعبه شهری است و ۵۰ شعبه در مناطق روستایی دایر است.

سه هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان هستند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha