۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85530369
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

حضور نمایندگان نامزدها در شعب بیانگر مسیر شفاف ستاد انتخابات است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به حضور نمایندگان ۲ نامزد انتخابات در سر صندوق های اخذ رای سراسر استان گفت: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای بیانگر مسیر شفاف و قانونمدارانه ستاد انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با امنیت و آرامش کامل در حال برگزاری است، عنوان کرد: تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری این دوره از انتخابات در تمام شعب اخذ رای فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز در حال دریافت آراء مردم هستند، افزود: تاکنون از منابع موثق گزارشی مبنی بر بروز تخلف دریافت نشده است و اگر موردی هم طرح شده پس از بررسی مشخص شده که تخلف نبوده است.

عباسی با قدردانی از مردم متدین و انقلابی گیلان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نظامی و سایر نیروها افزود: استقبال مردم در این رویداد ملی چشمگیر است و تا این لحظه بیش از ۸۰ هزار نفر نسبت به هفته گذشته بیشتر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به حضور پرشور رای اولی ها و جوانان پای صندوق های اخذ رای بیان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر از جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال در این انتخابات شرکت کردند و این مشارکت ادامه دارد ضمن اینکه تاکنون برخی از شهرستان ها اعم از آستارا، سیاهکل و املش مشارکت بیشتری داشتند.

استاندار گیلان درباره تمدید زمان انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تاکنون موضوع تمدید ساعت اخذ رای اعلام نشده اما به احتمال زیاد تا ساعت ۲۰ تمدید شود بنابراین از مردم درخواست می شود تا سریعتر برای انداختن آرا خود به صندوق ها اقدام کنند.

وی از تلاش همه خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آماده شورآفرینی و خلق حماسه‌ای دیگر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، از مجموع شعب و صندوق‌های اخذ رای در گیلان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری؛ ۲ هزار و ۳۱۰ صندوق ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha