حضور گسترده مردم در انتخابات مکمل امنیت کشور است+ فیلم

دزفول - ایرنا - فرمانده پایگاه چهارم شکاری شهید وحدتی دزفول گفت: حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل کننده امنیت کشور است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد جواد ولدی روز جمعه پس از مشارکت در انتخابات با بیان اینکه حماسه حضور حداکثری مردم در ۱۵ تیرماه در حال رقم خوردن است، افزود: امنیت آفرینان جمهوری اسلامی امنیت کشور را در ۲۴ ساعت روز و در طول سال تضمین کرده‌اند و حضور مردم تکمیل کننده این امنیت است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ایرانی در این حماسه حضور پیدا کرده و از همه هم میهانان از هر قوم و مذهبی درخواست دارم که در این انتخابات مشارکت کنند.

‌فرمانده پایگاه چهارم شکاری شهید وحدتی دزفول با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات از همه کسانی که آینده ایران برای آنها مهم است دعوت کرد که در انتخابات شرکت کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha