امامان جمعه هرمزگان: دولت جدید از نیروهای مومن و انقلابی بهره‌گیرد

بندرعباس - ایرنا - امامان جمعه هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان‌های استان بر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات، انتخاب اصلح و خلق حماسه‌ای دیگر تاکید و بیان کردند: دولت جدید باید برای استمرار و ادامه راه شهید رییسی و شهیدان رجایی و باهنر از افراد مومن و انقلابی استفاده کند.

به گزارش ایرنا، امامان جمعه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های استان هرمزگان با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای سرافرازی ملت ایران اظهار کردند: رییس جمهور آینده باید ظرفیت درون و برون کشور را به خوبی بشناسد و برای بهره‌گیری از آن برنامه داشته باشد.

امام جمعه پارسیان: دولت جدید برای استمرار راه شهید رییسی، افراد انقلابی تشکیل دهد

امام جمعه پارسیان با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت جدید باید با نیروهای انقلابی و مومن تشکیل شود و راه شهید رییسی را ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا اظهار کرد: امروز چشم همه جهانیان، نظاره گر ایران است، شهید رییسی امروز ما را می‌بیند که چگونه برای استمرار راه او اقدام می‌کنیم.

وی بیان کرد: انتخابات عرصه آزمایش تقوای ما است، باید گزینه اصلح را انتخاب کرده و با نیت کمک به تقویت بنیه اسلام به او رای بدهیم.

امام جمعه پارسیان اظهار کرد: انتخابات جشن ملی ما است که باید وحدت آفرین باشد و قوام نظام اسلامی با مشارکت مردم شکل می‌گیرد.

اسماعیل نیا ادامه داد: مردم با چشم باز و با بصیرت و براساس برنامه‌ها، اظهارنظرها و مشاوران و اطرافیان، فرد اصلح را که با برنامه‌ت، جهادی‌تر و به اندیشه امامین انقلاب نزدیکتر است، انتخاب کنند.

وی گفت: همه کاندیداها و هواداران آن‌ها باید به نتیجه انتخابات گردن نهند و شنبه ۱۶ تیرماه روز برادری و مهربانی و وحدت ما باشد.

امام جمعه سیریک: رییس جمهور منتخب باید با قاطعیت کشور را به سمت جلو حرکت دهد

امام جمعه سیریک نیز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رییس جمهور منتخب باید اهل اصلاح و ارتقا نه پسرفت باشد و با قاطعیت بتواند به سوی جلو حرکت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری بیان کرد: انتخابات ارمغان جمهوری اسلامی است و امروز اگر اصلح گزینی نکردیم فردای قیامت باید جوابگو باشیم.

وی خطاب به نمازگزاران گفت: ما نیز باید جواب بدهیم فردی که چهار سال به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌کنیم و سکان اجرایی کشور را به او می‌سپاریم، آدم شجاع، کارآمد و مردمی باشد.

امام جمعه سیریک اظهار کرد: امروز روز مبارکی است، روز امر به معروف است و باید دوستان و آشنایان خود را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم.

امام جمعه بندرخمیر: رییس جمهور منتخب برای اداره کشور برنامه داشته باشد

امام جمعه بندرخمیر با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید ظرفیت درون و برون کشور را به خوبی بشناسد و بهره‌گیری از آن برنامه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی گفت: در کشور باید امید داشت که این تعاون ملت ایران مایه برکت و عزت کشور باشد وآنچه در کنار تقید و حساسیت برای حضور در این مشارکت بزرگ اهمیت دارد انتخاب کسی است که برای تیم جایگاه بزرگ اجرایی شرایط و لوازم کافی را داشته باشد.

وی اضافه کرد: دولت منتخب باید اهل صمیمیت با مردم و آشنا با مسائل و مشکلات و البته دارای راهکار صحیح برای رفع آن باشد، با عنایت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر فردی انتخاب شد باید با خداوند و مردم عهد کند از افرادی که ذره‌ای از منویات انقلاب و مردم فاصله دارد استفاده نکند و بین خود و آنان دیوار بلندی حائل کند و رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید خدمت رییسی عزیز باشد.

امام جمعه رودان: پذیرش نتیجه انتخابات یک حق الناس است

امام جمعه رودان نیز با اشاره به اینکه پذیرش نتیجه انتخابات یک حق الناس است، ضمن توصیه نامزدها و هواداران فرد منتخب به رعایت قانون و اخلاق گفت: همه توجه کنند هر کس که مردم انتخاب کردند و رهبری تنفیذ فرمود؛ رییس جمهور این کشور است؛ بنابراین باید به رای مردم احترام گذاشت و تمکین کرد که ان شالله همین هم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی ضمن اشاره به ایستادگی و فداکاری ملت ایران بر آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملتی که بهترین و عزیزترین فرزندانشان را برای این آرمان فدا کردند، قطعا در صحنه انتخابات نیز پای نظام اسلامی خواهند ایستاد و مردم مومن ما این فرصت دفاع از ارزش‌ها را از دست ندهند زیرا مشارکت در انتخابات امروز مصداق جهاد است.

وی در تبیین وظایف منتخب ملت در انتخابات اظهار کرد: منتخب مردم از روز ۱۶ تیرماه باید بداند زمان تبلیغات گذشته است، او اکنون رییس قوه مجریه و شخصیت دوم کشور و مقام اول اجرایی ایران اسلامی و انقلابی است و باید برعهدی که با امت و امام بسته است راه و کار خود را آغاز کند.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه توسط دولت آینده افزود: برنامه هفتم که ترجمان سیاست‌های کلی رهبر انقلاب است توسط مجلس انقلابی و دولت شهید رییسی تهیه و آماده شده و باید اجرا شود، بنابراین نخستین شرط در اجرای برنامه‌ها، انتخاب همکاران و همراهان انقلابی، امین و کارآمد است .

وی با بیان ویژگی نیروهای انقلابی دولت گفت: باور و اعتماد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، نداشتن دلدادگی و دلبستگی به دشمن، نگاه و توجه به ظرفیت‌های عظیم داخلی، معتقد به اقتصاد مقاومتی، التزام به شریعت اسلامی در قوانین فردی و اجتماعی، التزام به رعایت حدود در استفاده از بیت‌المال تا شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران سطوح مختلف تا تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای مردم از ویژگی‌های مهم رییس جمهور تراز و همکارانش در دولت است لذا مردم ما انتطار دارند دولت چهاردهم ادامه‌دهنده راه شهید خدمت رییسی و شهیدان رجایی و باهنر باشد.

امام جمعه موقت میناب: مهم ترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم‌ها است

امام جمعه موقت میناب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه و آبروی نظام دانست و گفت: مهم ترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی و جلوگیری از زمینه سازی تحریم ها است .

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبری در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: پیمان و عهد نخستین شرط رییس جمهور آینده با خدا ومردم باشد که همکاران و مشاوران انقلابی،کارآمد وامین انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران وهمراهان رییس جمهور آینده نباید کوچکترین زاویه ای با نظام داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت آینده باید ادامه دهنده رییس جمهور شهید و شهیدان خدمت رجایی و باهنر باشد.

خطیب جمعه شهرستان میناب مهم‌ترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم دانست و تصریح کرد :یکی از راهبردها ؛جلوگیری از زمینه سازی تحریم است.

به گزارش ایرنا، مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha