۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85530454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عضو حزب حاما: مردم قزوین پاسخ تبلیغات دشمن را دادند

قزوین - ایرنا - عضو حزب اراده ملت ایران (حاما) در استان قزوین گفت: مردم استان با افزایش مشارکت ۳۰ درصدی تا نیمه‌های امروز در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ تبلیغات منفی معاندان و دشمنان جمهوری اسلامی را دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی جعفری روز جمعه در میز احزاب واقع در ستاد انتخابات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علیرغم تبلیغاتی که از سوی شبکه‌های معاند و ضد انقلاب مطرح می‌شود، مردم به این نتیجه رسیده‌اند که انتخابات تا چه اندازه سرنوشت ساز است و همه در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از مجریان، ناظران و دست اندرکاران انتخابات استان قزوین در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نهایت قدردانی و تشکر را دارم که تمامی تمهیدات را برای حضور با کشوه مردم فراهم ساختند.

جعفری بیان کرد: انتخابات بهترین راه و سهل ترین روش برای اخذ مطالبات مردم است، یعنی مردم با حضور در انتخابات کم هزینه ترین راه را برای دستیابی به خواسته‌های خودشان مطرح می‌سازند که خوشبختانه این مشارکت قوی و انتخابات آزاد امروز در جامعه ما فراهم شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: متاسفانه در انتخابات دور نخست ریاست جمهوری که هفته قبل برگزار شد، ۶۰ درصد مردم شرکت نکردند که این به معنای واگذار کردن امور به اقلیت جامعه است، اما اکنون به این نتیجه رسیدند که باید در تعین سرنوشت خودشان مشارکت کنند.

عضو حزب حاما در استان قزوین خاطرنشان کرد: جامعه فرهیخته ایرانی همواره در بزنگاه‌های سیاسی یاریگر انقلاب اسلامی بوده و اکنون نیز در انتخابات نقش اثرگذار و درخشان خود را منصه ظهور می‌رساند تا دشمن جرات کوچکترین تعرضی نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha