سازمان ملی سنجش موضع‌گیری‌ درباره نامزدهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد

تهران - ایرنا - سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در اطلاعیه ای، هرگونه موضع‌گیری درباره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در اطلاعیه این سازمان که همزمان با برگزاری دومین دور انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری منتشر شده، آمده است:در ساعات اخیر برخی از کانال‌های جعلی در فضای مجازی با نام یا نشان سازمان ملی سنجش اقدام به موضع‌گیری به نفع یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری کرده‌اند که انتساب آنها به این سازمان تکذیب می‌شود.
این اطلاعیه می افزاید:سازمان ملی سنجش در شبکه‌های مجازی خارجی فعالیت ندارد و در شبکه‌های داخلی نیز صرفا به انتشار مطالب مرتبط با برگزاری آزمون‌ها می‌پردازد.
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور همچنین در این اطلاعیه از عموم مردم دعوت کرده که با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و در تعیین سرنوشت میهن اسلامی مشارکت کنند.

فرآیند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه - ۱۵ تیر- در سراسر کشور آغاز شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته - ۸ تیر ۱۴۰۳ - با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha